Не робіть одну й ту саму роботу двічі, використовуйте хмарне сховище!
Добрий день. Сьогодні хотілося б розібрати питання організації праці в нелегкій бухгалтерській справі.
Як часто ви стикаєтеся з ситуацією коли потрібно загальні доступи до загальної бази? Припустимо, ви як головний бухгалтер поїхали на заслужений відпочинок, але співробітники просять перевірити кілька договорів. Або ж, ви працюєте з командою віддалено, і потрібно контролювати процес роботи всіх членів групи. Думаю рано чи пізно таке питання підіймають всі, хто хоче оптимізувати роботу офісу. Але, де шукати відповідь, як зробити так, щоб робота не робилася двічі, і звичайно ж, як заощадити час?
Найпростішою та ефективною відповіддю на дане питання буде – використання сервера. В цьому випадку ви зможете працювати над одними й тими ж документами використовуючи різні пристрої. Як це працює ?
Сервер – це обчислювальна машина, яка може бути використана для роботи з програмним забезпеченням, далі ПЗ (1С в їх числі). ПЗ, з усіма даними та налаштуваннями знаходиться у провайдера, а ви використовуєте особисті доступи для роботи з ними. Все що потрібно в такому випадку – це інтернет. Через те, що всі працюють, з одним і тим же ПЗ – всі напрацювання зберігаються і не треба робити одну і ту ж роботу по декілька разів. У разі потреби, провайдер може допомогти вам з налаштуванням резервного копіювання – все щоб вам працювалося приємно і зручно.
Такий тип організації внутрішніх процесів допоможе вам не тільки позбутися від постійних проблем з доступами, а й зробить роботу більш безпечною
По-перше – центр обробки даних, це структура яка призначена для безпечного зберігання і роботи з даними. Система контролю температури, система резервного живлення, різні рівні підключення до мережі – все це призначене для того, щоб ваша база була в цілковитій безпеці, а робота виконувалася безперебійно, на відміну від роботи з комп’ютером
По-друге, якщо щось було зроблено не так, або з якихось причин була допущена помилка, на сервері ви можете налаштувати регулярне резервне копіювання, що допоможе відновити ваш прогрес без будь-яких втрат, і тим самим уникнути катастрофи (кілька таких катастроф ми розібрали в минулих матеріалах.
Працюючи таким чином ви зосереджуєте всі активності й процеси в одному середовищі. Це мало того що безпечніше, так і просто зручніше для користування.
Все що потрібно це інтернет і додаток 1С. Крім усього описаного, такий спосіб організації значно спрощує роботу зі своїми клієнтами. Наявність у них доступів, позбавить вас від постійних дзвінків і запитань з приводу звітності – все є, все в додатку.
Підсумуємо – для того, щоб грамотно організувати свій час, і час співробітників які працюють з 1С, можна використовувати сервер. Це дозволить зручно і правильно організувати комунікацію в режимі клієнт-сервер, бухгалтер-сервер, працювати всім разом над однією базою, і в разі помилки – скористатися перевагами резервного копіювання.
Команда GMhost дякує вам!
Залишились питання або хочете протестувати наші послуги?
Просто зв’яжіться із нашим менеджером