Обліковий запис
- Як я можу повністю видалити свій обліковий запис?
Обліковий запис автоматично видалиться через 90 днів відсутності будь-якої активності на вашому акаунті.
- Як створити обліковий запис?
Для створення облікового запису, пройдіть процес реєстрації на сайті.
Вам потрібно заповнити форму реєстрації та підтвердити свій e-mail натиснувши по посиланню, яке прийде в листі на вказаний Вами при реєстрації ящик. Після цього, Ви зможете здійснити вхід в Особистий кабінет, де буде можливість замовлення наших послуг.
Ваш e-mail підтверджується для того, щоб ми знали, що Ви не зробили помилку в момент реєстрації. Оскільки в разі помилки, Ви не будете отримувати сервісні повідомлення нашого білінгу в разі використання послуг, що може привести до припинення послуг, якщо Ви не отримали нагадування про оплату або повідомлення про зміну будь-яких налаштувань.
Для забезпечення захисту від шахрайства Вам, можливо, доведеться здійснити додаткову верифікацію за номером телефону (за допомогою введення коду, який ми надішлемо Вам по SMS) в разі замовлення послуг на тест. Ми дуже шкодуємо, але змушені додати такий крок, тому що отримуємо багато реєстрацій з метою здійснення шахрайських дій за допомогою наших серверів. Ми прийняли таке рішення після того, як почали приймати скарги на різного роду неприйнятні дії з понад 5% тестових серверів. Отриманий нами телефон не використовуватиметься для розсилки спаму і ні в якому разі не буде переданий третім особам, він може бути використаний в цілях отримання інформації про шахраїв, якщо таке знадобиться. - Навіщо я повинен підтверджувати свій email?
Ваш email підтверджується для того, щоб ми знали, що Ви не зробили помилку в момент реєстрації. Оскільки в разі помилки, Ви не будете отримувати сервісні повідомлення нашого білінгу в разі використання послуг, що може привести до припинення послуг, якщо Ви не отримали нагадування про оплату або повідомлення про зміну будь-яких налаштувань.
- Навіщо я повинен проходити верифікацію за номером телефону?
Для забезпечення захисту від шахрайства Вам, можливо, доведеться здійснити додаткову верифікацію за номером телефону (за допомогою введення коду, який ми надішлемо Вам по SMS) в разі замовлення послуг на тест. Ми дуже шкодуємо, але змушені додати такий крок, тому що отримуємо багато реєстрацій з метою здійснення шахрайських дій за допомогою наших серверів. Ми прийняли таке рішення після того, як почали приймати скарги на різного роду неприйнятні дії з понад 5% тестових серверів. Отриманий нами телефон не використовуватиметься для розсилки спаму і ні в якому разі не буде переданий третім особам, він може бути використаний в цілях отримання інформації про шахраїв, якщо таке знадобиться.
- Чому я не отримую листи для підтвердження email?
Перш за все, перевірте вашу теку Спам, можливо, лист помилково потрапив туди. Якщо Ви, все ж, не отримали лист, швидше за все, Ви помилилися, коли вводили email в формі реєстрації. Спробуйте ще раз. У разі, якщо Ви не отримали листа з другої спроби, зверніться до служби технічної підтримки за допомогою.
- Чому ви не висилаєте паролі на email?
Паролі не розсилаються і не зберігаються нами у відкритому вигляді з метою забезпечення безпеки.
- Я забув ім'я та\або пароль до свого облікового запису, як мені отримати доступ до особистого кабінету?
Для відновлення пароля до облікового запису Вам необхідно натиснути посилання "Забули пароль?" в формі входу в Особистий кабінет і ввести в форму, що відкрилася e-mail адреса, яка була вказана Вами при реєстрації.
Інструкції по відновленню пароля буде вислано на цю адресу.
У разі, якщо ви забули ім'я, відновити доступ не представляється можливим. В екстрених випадках, Ви можете спробувати звернутися в службу техпідтримки та пройти багаторазову і різнобічну верифікацію, якщо така трапиться можливої, після чого отримати ім'я для доступу. - Які вимоги до паролю облікового запису?
Ми радимо використовувати складні паролі для Ваших облікових записів. Хороший пароль повинен містити цифри, букви у верхньому і нижньому регістрах, спеціальні символи та мати не менше восьми символів. Приклад хорошого пароля: i9DTs)4pT7.
- Я можу завести кілька облікових записів?
Ні. Реєстрація однією особою кількох облікових записів розцінюється нами як спроба чинити шахрайські дії за допомогою наших сервісів. Якщо Вам потрібно кілька облікових записів, наприклад робочий й особиста, Ви можете створити кілька платників в Особистому кабінеті з властивостями "Фіз.особа" і "Підприємство".
У разі, якщо Вам необхідно створення другої облікового запису, створіть тікет в технічну підтримку із запитом на дозвіл. В такому випадку ми швидко верифікуємо ваш обліковий запис і будемо знати що Ви не замишляє шахрайських дій. - Я можу здійснити реєстрацію з анонімного email?
Ні. Реєстрація з анонімного email розцінюється нами як спроба чинити шахрайські дії за допомогою наших сервісів.