Оплата та тарифікація

  • Ви берете оплату за трафік?

    Ні. Інтернет-трафік додатково не тарифікується. Але, якщо протягом місяця споживання трафіку сильно перевищить 5 Тб, ми залишаємо за собою право знизити пропускну здатність каналу до 10 Мбіт/с до кінця місяця.

  • Які у вас ціни?

    Ми недорогий хостинг і ціни у нас одні з найнижчих на ринку по співвідношенню ціна \ якість. Детально з тарифами Ви можете ознайомитись на сторінці з питаннями, які Вас послугами:

    - віртуальний хостинг (shared hosting)
    - віртуальні сервери (VDS)
    - виділені сервери (dedicated server)
    - реєстрація доменних імен (domain registration)
    - надання сертифікатів безпеки (ssl sertificate)
    - розміщення серверів (colocation)
    - розробка веб-сайтів (web development)

  • Як здійснити замовлення послуги?

    Для замовлення послуги, Вам потрібно заповнити форму реєстрації на сайті та підтвердити свій e-mail натиснувши по посиланню, яке прийде в листі на вказану Вами при реєстрації скриньку. Після цього, Ви маєте увійти в систему в Особистий кабінет, де буде можливість замовлення наших послуг.

    Ваш e-mail підтверджується для того, щоб ми знали, що Ви не зробили помилку в момент реєстрації. Оскільки в разі помилки, Ви не будете отримувати сервісні повідомлення нашого білінгу в разі використання послуг, що може привести до припинення послуг, якщо Ви не отримали нагадування про оплату або повідомлення про зміну будь-яких налаштувань.

    Для забезпечення захисту від шахрайства Вам, можливо, доведеться здійснити додаткову верифікацію за номером телефону (за допомогою введення коду, який ми надішлемо Вам по SMS) в разі замовлення послуг на тест. Ми дуже шкодуємо, але змушені додати такий крок, тому що отримуємо багато реєстрацій з метою здійснення шахрайських дій за допомогою наших серверів. Ми прийняли таке рішення після того, як почали приймати скарги на різного роду неприйнятні дії з понад 5% тестових серверів. Отриманий нами телефон не використовуватиметься для розсилки спаму і ні в якому разі не буде переданий третім особам, він може бути використаний в цілях отримання інформації про шахраїв, якщо таке знадобиться.

  • Які у вас варіанти поповнення рахунку і форми оплати?

    Ми підтримуємо велику кількість платіжних систем з автоматичним зарахуванням платежу, які дозволяють поповнити рахунок самостійно і в лічені хвилини. До таких систем відносяться:

    -LiqPay
    -Portmone
    -Банківський переказ
    -Paysera
    -EasyPay
    -Payssion
    -Stripe


    Також, ми приймаємо до оплати дебетові та кредитні картки більшості банків світу.

    Поповнення рахунку можливе переказом через банк. В такому випадку, зарахування платежу відбувається в ручному режимі та може зайняти від одного до трьох днів.

    З детальним описом варіантів і умов оплати Ви можете ознайомитися на сторінці Оплата

  • Чи повинен я щось платити, якщо реєструватимуся або візьму сервер на тест?

    Ні. Реєстрація не зобов'язує вас ні до чого. Ви можете не надавати ніякої інформації про себе, крім email, якщо не будете замовляти послуги на тест. У разі замовлення сервера на тест, ви не будете зобов'язані здійснювати продовження та оплату такого сервера, якщо не захочете зробити цього самі.

  • Чи плачу я в разі, коли замовив послугу, але не використовую її?

    Так. Якщо ви здійснили замовлення послуги та ми здійснили обробку замовлення (видали сервер, зареєстрували домен і т.п.) це означає що ми зарезервували для вас апаратні та програмні ресурси (наприклад, місце на диску, процесор і ОПЗ та IP, в разі замовлення VDS). Для того, щоб перестати платити за послугу, ви повинні видалити її в особистому кабінеті. В цьому випадку, гроші на наступний період роботи не будуть зніматися з вашого рахунку, але ця дія не повертає на рахунок вже зняті суми.

  • Які у вас періоди замовлення послуг і оплати?

    Всі послуги тарифікуються помісячно. Це мінімальний період, за який можливо заплатити і на який можна замовити послуги. Деякі послуги, наприклад, реєстрація доменних імен і ssl сертифікати тарифікують за рік.

  • Я поповнив рахунок, але мій баланс не змінився, чому?

    Ваш баланс поповнюється після надходження грошових коштів на наш рахунок.
    Термін надходження коштів залежить від правил платіжної системи/банку, через який Ви здійснюєте оплату, зазвичай переклад відбувається миттєво, в рідкісних випадках займає деякий час - від декількох хвилин до декількох банківських днів.
    Для уточнення термінів вивчайте сайти або отримуйте довідки у відповідних операторів/банків. Банківський переказ зазвичай не миттєвий і може проводитися до декількох днів, це залежить від банку, через який Ви здійснюєте оплату. Для прискорення зарахування грошей на Ваш рахунок, надішліть нам скан-копію або фотокопію квитанції про оплату на e-mail [email protected] з позначкою "Фінансові питання (оплата)" і зазначенням назви платника, який зареєстрований у нас в білінгу, від якого хочете внести гроші.

  • Як використовувати промо-код?

    Ви можете застосувати промо-код в особистому кабінеті в момент замовлення послуги та здійснення оплати. Запит на використання промо-коду буде в одному з кроків замовлення та оплати послуги.

  • Ви здійснюєте повернення грошей?

    У разі, якщо на Вашому рахунку залишилися невикористані кошти, ми можемо повернути їх по Вашому запиту в службу техпідтримки. Так само, можливе повернення на рахунок списаних коштів за послуги, якщо виникла ситуація, коли такі послуги були об'єктивно незадовільної якості та причиною цього стали наші дії або бездіяльність. Якщо подібна ситуація виникла в перші 3 дні користування послугою, ми повернемо кошти в повному обсязі. В іншому випадку буде здійснений перерахунок коштів за невикористаний період і відняті відсотки платіжної системи.

  • Як і коли відбувається списання коштів з мого рахунку?

    Списання коштів з Вашого рахунку здійснюється в момент, коли Ви замовили послугу. Списання коштів здійснюється відразу в повному обсязі за замовлений Вами період.

  • Я можу переводити гроші з одного облікового запису на іншу?

    Самостійно Ви не можете переказувати гроші з одного облікового запису на іншу. Але якщо у вас, все ж, виникла така необхідність, Ви можете створити тікет в службу технічної підтримки із запитом на переміщення коштів. У разі, якщо ми порахуємо такі дії обґрунтованими та необхідними, буде можливо здійснити переказ коштів між обліковими записами.

  • Як я можу дізнатися номер рахунку для оплати?

    В особистому кабінеті в розділі меню "Фінанси" виберіть пункт "Платежі". Ви відкриєте таблицю створених раніше платежів. Цифра, зазначена в стовпці "Номер рахунку" навпроти потрібного платежу і є його номер.

  • Як я можу дізнатися свій номер платника?

    В особистому кабінеті в розділі меню "Клієнт" виберіть пункт "Платники". Ви відкриєте таблицю створених раніше платників. Цифра, зазначена в стовпці "Код" навпроти назви платника та є його номер.

  • Переказ грошей через банк.

    Банківські переказ - це єдиний вид оплати, обробка якого відбувається вручну. Тому, може відбуватися невелика затримка при надходженні грошей на ваш рахунок.
    Так само, час надходження грошей на рахунок залежить від банку, через який ви платили. Гроші можуть перераховуватися до нас від декількох годин до декількох днів.

Введіть ім'я домену у форму вище
Доменне ім'я може містити тільки букви чисел і дефіс!
Поле E-mail не може бути порожнім
Будь ласка, введіть коректну електронну адресу
Така E-mail адреса вже зареєстрована в нашій системі, оберіть, будь ласка, іншу
Поле пароль не може бути порожнім. Оберіть, будь ласка, складний пароль
Пароль занадто простий. Оберіть, будь ласка, більш складний пароль
Пароль занадто простий. Оберіть, будь ласка, більш складний пароль
Будь ласка, прочитайте та погодьтеся з Угодою користувача.
Будь ласка, прочитайте та погодьтеся з Політикою конфіденціальності.
Невірний пароль
Поле E-mail не може бути порожнім
Вказаний E-mail не знайдено в нашій базі