Умови надання послуг
- Де я можу ознайомитися з правилами та регламентами надання послуг?
Правила, умови, регламенти вказані в нашій оферті.
- Як мені перевірити відповідність параметрів одержуваної мною послуги звільненим?
Ви можете скористатися нашим looking glass або сайтом speedtest.net, для перевірки швидкості.
- Як ви ставитеся до зашифрованого трафіку (vpn, tor і т.п.)?
Якщо використання таких сервісів не пов'язане з протизаконною діяльністю або високою завантаженістю каналу, ми не бачимо причин забороняти зашифрований трафік.
Водночас, Ви повинні розуміти, що з нашої точки зору, Ви відповідаєте за тих користувачів і той трафік, який проходить через такі Ваші сервера, тому що у нас немає ніякої можливості побачити різницю між Вами та клієнтами Вашого вузла.
Ми не рекомендуємо запускати відкриті сервіси, до яких, ймовірно, можуть підключатися клієнти з шахрайськими цілями. - Як ви ставитеся до нелегального і забороненого контенту, надання нелегальних або неетичних послуг (спам, порнографія, об'єкти захищені авторським правом, ботнети та т.п.)?
У разі отримання скарг (abuse), якщо Ваші сервіси або контент явно або побічно порушують правила мережевого етикету або закони України, ми припинимо надаються Вам послуги, якщо побіжна перевірка наявності підстав для скарги покаже, що такі є (скарга підтверджується). Ми переспрямуємо Вам суть скарги та чекатимемо Вашої реакції. Наша політика у розв'язання таких питань ґрунтується на тому, що власник сервера або хостингу повинен уважно ставитися до скарг і обов'язково реагувати на них в найкоротші терміни. На реакцію ми надаємо таку кількість часу, в залежності від серйозності порушення:
- троянські програми, віруси, фішингові сайти, шахрайство - 3 години;
- матеріали порнографічного змісту, поширення / реклама заборонених речовин, приниження, образа людей - 12 годин;
- спам \ інші порушення - 24 години;
Відсутність реакції з Вашого боку може призвести до блокування акаунту або видалення Вашого сервера або хостингу.
Заборонено розміщення наступних матеріалів і сервісів:- Порнографія, еротика в будь-якому прояві та з будь-якими цілями
- Спам
- Будь-які ресурси, що мають відношення до ботнету
- Нелегальне розповсюдження програмного забезпечення, аудіо- та відеопродукції, програм для "злому" програмного забезпечення
- Шахрайство в будь-якому вигляді (фішинг тощо.)
- Поширення і / або реклама заборонених речовин
Список може бути доповнений. - Яка діяльність з використанням ваших послуг вважається неприйнятною?
- розсилання будь-якої інформації, яка суперечить вимогам законодавства України чи нормам міжнародного права. Під розсилкою розуміється як масове розсилання кількох електронних листів безлічі одержувачів, і множинне розсилання одному одержувачу. Під повідомленнями розуміються повідомлення електронної пошти, ICQ та інших засобів особистого обміну інформацією;
- розсилання електронних повідомлень комерційного та іншого характеру, не узгоджених (не запитаних) попередньо її одержувачем, за наявності письмової заяви одержувача такого розсилання;
- публікація або передача будь-якої інформації або програмного забезпечення, що містить у собі комп'ютерні віруси або інші компоненти, прирівняні до них, які завдають або можуть завдати шкоди невизначеній кількості людей, техніки, програмного забезпечення;
- публікація, передача, відтворення або будь-яке інше використання інформації, програмного забезпечення чи інших матеріалів, за умови наявності письмової вимоги власника такої інформації (або його представника) щодо обмеження перелічених дій;
- публікація та передача через мережу Інтернет будь-якої інформації, що суперечить чинному українському чи міжнародному законодавству. Зокрема, це стосується порнографічних зображень, відеоматеріалів, іншого еротичного та порнографічного контенту. При цьому визначення порнографічного та еротичного контенту перебувають у Законі України «Про захист суспільної моралі»;
- публікація та передача через мережу Інтернет будь-якої інформації, яка закликає до повалення конституційного ладу, до зміни влади, до збройних повстань, до масових заворушень, до громадянської війни, до розпалювання національної та міжнаціональної ворожнечі, до зміни кордонів адміністративно-територіальних одиниць, до проголошення незалежності окремих територій або до приєднання окремих територій до інших країн та іншої інформації, яка загрожує національній безпеці, суверенітету, територіальній цілісності.
- втручання або спроби несанкціонованого доступу в роботу обладнання та сервісів датацентру, інших замовників або ресурсів, доступних через Інтернет;
- використання програмного забезпечення, яке перманентно використовує велику кількість системних ресурсів (CPU, Memmory, IOPS)
- проксування або шифрування небажаного (шкідливого) трафіку
- розміщення ресурсів, які піддаються постійним DDoS атакам
- розміщення ресурсів, які з високою ймовірністю можуть бути заблоковані Роскомнаглядом
- Який у вас регламент під час DDOS атак на ресурси клієнтів
За замовчуванням (якщо не замовлена додаткова послуга "Захист від DDoS"), при здійсненні DDOS атаки, адреса, що атакується, блокується для доступу ззовні на 4 години.
Якщо протягом місяця одна й та сама адреса піддається атаці більше 5-ти разів, ми залишаємо за собою право відмовити в наданні послуги. - Який у вас регламент щодо повернення коштів?
У разі, якщо Ви не задоволені якістю наших послуг, створіть тікет з відповідною заявою та описом проблем, які Ви відчули. Ваше звернення буде розглянуто.
У разі, якщо воно було подане протягом перших 3-х днів користування послугою, ми повернемо кошти, які були передплачені, в повному обсязі.
У разі, якщо звернення буде здійснено пізніше, ми розглянемо об'єктивність Ваших заяв, якщо випробувані Вами проблеми вдасться повторити або знайти докази проблем шляхом вивчення логів \ графіків системи моніторингу, ми, так само, повернемо кошти. Повернення коштів здійснюється на Ваш баланс.
У разі додаткової вимоги, ми можемо здійснити повернення шляхом перекладу на чинний банківський рахунок або іншу систему електронних платежів, яка нам доступна. При цьому, сума понесених нами витрат повернена не буде (реєстрація доменного імені, ліцензії на ПЗ, людино-години робіт). Якщо при перекладі платежу існує комісія, вона оплачується одержувачем. - Який у вас регламент щодо блокування і видалення послуг?
Блокування послуг
По закінченню оплаченого періоду усі послуги продовжуються автоматично. У разі, якщо на Вашому балансі недостатньо коштів для зняття оплати за наступний період використання послуги, послуга автоматично блокується.
Видалення послуг
Заблоковані білінгом за несплату послуги через деякий час автоматично видаляються:- віртуальні сервери (VDS) видаляються через 3 доби
- виділені сервери (dedicated) видаляються через 1 добу
- віртуальний хостинг (shared hosting) видаляється через 10 діб
- розміщення серверів (colocation) видаляється через 3 доби
Процедура видалення:
- віртуальні сервери (VDS) - видаляються образи віртуальних машин
- li>
- виділені сервери (dedicated) - форматуються диски, машина звільняється для видачі будь-якого іншого клієнта
- віртуальний хостинг (shared hosting) - видаляється користувач і його директорія на диску
- розміщення серверів (colocation) - обладнання демонтується і відправляється на склад
- якщо були видані IP-адреси, вони відзначаться вільними для видачі іншим клієнтам
Послуги, заблоковані за суттєві порушення умов надання (спам, заборонений контент, ботнет, інші протиправні дії), можуть бути видалені через будь-який період, на розсуд інженера, який відповідає за конкретний тікет щодо порушення правил, якщо від клієнта немає реакції. - Який у вас регламент по захисту і конфіденціальності даних клієнтів ?
Ми поважаємо Вашу конфіденційність і дбаємо про збереження і захист Вашої персональної інформації. Будь-яка отримана від Вас інформація буде використана тільки для виконання Вашого замовлення або забезпечення заходів щодо захисту Вашого облікового запису. Ми не передаємо і не продаємо Вашу інформацію третім особам.
Наша політика розгляду звернень про порушення націлена на всебічний розгляд кожного окремого звернення. Перш ніж робити які-небудь дії, ми повинні будемо переконатися в 100% законності надійшли вимог. По кожному такому запиті ми в обов'язковому порядку повідомляємо нашим клієнтам. - Як швидко очікувати реакції на мій запит?
Замовлення і установка серверів і хостингу відбуваються автоматично, зазвичай Ви отримуєте замовлення протягом декількох хвилин. На запит в тікет-системі ми зазвичай відповідаємо протягом півгодини.
- Як я можу внести пропозицію по вашим сервісів і роботі?
Ви можете створити тікет в категорії "Питання та пропозиції керівництву".
- Які у вас гарантії на рівень доступності?
Гарантуємо доступність інформації та сервісів в зоні нашої відповідальності на рівні 99.7%, в іншому випадку, гроші будуть повернуті на рахунок по вашому запиту.
- Ви надаєте послуги з адміністрування сервісів і налаштування серверів користувачів?
Так. Ми надаємо послуги базового (безкоштовно) і розширеного (платно) адміністрування.
У базове адміністрування входить:- Перенесення сайтів та іншої інформації до нас від інших хостинг провайдерів
- Допомога в установці та налаштування послуг, які придбані у нас (ssl сертифікати, доменні імена, резервне копіювання)
- Оновлення ОС, установка та базове налаштування програмного забезпечення зі стандартних або загальновідомих підключаються репозиторіїв
- Налаштування мережевих інтерфейсів, робота з дисковою підсистемою та інші дії за базовим обслуговуванням серверів
- Аналіз лог-файлів і виявлення причин неполадок в роботі серверів.
Для отримання додаткової інформації з приводу адміністрування, зверніться в нашу службу технічної підтримки.
Графік гарантованого надання послуг за базовим адмініструванням - з 11:00 до 18:00 (GMT +2)