Загальні питання
- Як звернутися в вашу технічну підтримку?
Якщо ви є зареєстрованим користувачем, то найкращий спосіб - створити тікет через білінгову систему (https: //bill.gmhost.com.ua).
Для цього перейдіть в розділ меню Підтримка -> Перелік і натисніть Створити. Якщо ваше запитання стосується конкретної послуги, вкажіть її назву в пункті Послуга.
Врахуйте, що питання, які стосуються замовлених послуг, фінансів, персональних даних і т.п. приймаються тільки через тікет-систему.
У разі, якщо ви не зареєстровані в нашій системі або з якої-небудь причини не можете відновити доступ, ви можете звернутися до нас через онлайн-чат, електронну пошту [email protected] або за телефонами, які вказані на сайті.
Для прямого зв'язку з відділом продажів пишіть на електронну пошту [email protected]
З фінансовим відділом - [email protected]