Загальні питання

  • Як звернутися в вашу технічну підтримку?

    Якщо ви є зареєстрованим користувачем, то найкращий спосіб - створити тікет через білінгову систему (https: //bill.gmhost.com.ua).

    Для цього перейдіть в розділ меню Підтримка -> Перелік і натисніть Створити. Якщо ваше запитання стосується конкретної послуги, вкажіть її назву в пункті Послуга.

    Врахуйте, що питання, які стосуються замовлених послуг, фінансів, персональних даних і т.п. приймаються тільки через тікет-систему.

    У разі, якщо ви не зареєстровані в нашій системі або з якої-небудь причини не можете відновити доступ, ви можете звернутися до нас через онлайн-чат, електронну пошту [email protected] або за телефонами, які вказані на сайті.

    Для прямого зв'язку з відділом продажів пишіть на електронну пошту [email protected]
    З фінансовим відділом - [email protected]

Введіть ім'я домену у форму вище
Доменне ім'я може містити тільки букви чисел і дефіс!
Поле E-mail не може бути порожнім
Будь ласка, введіть коректну електронну адресу
Така E-mail адреса вже зареєстрована в нашій системі, оберіть, будь ласка, іншу
Поле пароль не може бути порожнім. Оберіть, будь ласка, складний пароль
Пароль занадто простий. Оберіть, будь ласка, більш складний пароль
Пароль занадто простий. Оберіть, будь ласка, більш складний пароль
Будь ласка, прочитайте та погодьтеся з Угодою користувача.
Будь ласка, прочитайте та погодьтеся з Політикою конфіденціальності.
Невірний пароль
Поле E-mail не може бути порожнім
Вказаний E-mail не знайдено в нашій базі