Загальні технічні питання

  • Ви підтримуєте можливість призначити кілька IP-адрес на одному виділеному (dedicated) або віртуальному сервеaре (VDS)?

    Ви можете замовити до 8 IP адрес на одному виділеному (dedicated) або віртуальному сервері (VDS).

  • Які панелі керування сервісами ви надаєте?

    Управління хостингом здійснюється через панель ISPmanager

    Управління віртуальними серверами (VDS) як залізом (для перезавантаження, зупинки і т.п.) здійснюється через VDSmanager, для адміністрування VDS Ви можете встановити підготовлені образи з вбудованими та налаштованими панелями VestaCP, Ajenti, Zpanel (безкоштовні) або ISPmanager 6 (платна) за вашим бажанням

    Управління виділеними серверами як залізом (для перезавантаження, зупинки і т.п.) здійснюється через DCImanager, для адміністрування виділеного сервера Ви можете встановити підготовлені образи з вбудованими та налаштованими панелями VestaCP (безкоштовна) або ISPmanager 6 (платна) за Вашим бажанням

    Ви можете встановити будь-яку панель управління, яку вважаєте за потрібною тому ми надаємо root-доступ на сервера.

  • Ви надаєте послугу резервування даних (backup)?

    Так, ми надаємо додаткову послугу backup-хостингу, яка представляє собою автономне сховище, до якого можна підключитися по протоколах FTP, WebDAV, SCP або налаштувати резервне копіювання за допомогою rsync.

  • Як я можу змінити свою IP-адресу?

    Ви можете зробити замовлення додаткового IP на Ваш сервер. Ця послуга платна.
    Так само, Ви можете видалити свій сервер і, можливо, при створенні нового сервера Ви отримаєте інший IP. Видалення сплаченого сервера не повертає гроші на Ваш рахунок.

  • Я отримую виділений "білу" статичну IP-адресу (dedicated static ip) для замовленого сервісу?

    IP-адреса виданого Вам виділеного або віртуального сервера (dedicated, VDS) є маршрутизованою в мережі Інтернет і призначається прямо на інтерфейс Вашої машини без використання будь-яких трансляцій (NAT) статичним і зарезервований, поки Ви не видалите його.

    Відновлення сервера не гарантує збереження того ж IP-адреси, яку Вам було присвоєно.

    Віртуальний хостинг (shared hosting) сам по собі має на увазі що безліч сайтів працюють під одним IP, тому в такому випадку, Ваш IP НЕ буде виділеним особисто для Вас. Але, Ви можете додатково замовити виділену IP-адресу для віртуального хостингу

  • Які у вас налаштування безпеки (security settings) за замовчуванням (порти, фаєрволи)?

    За замовчуванням відкриті всі порти, ніяких обмежень з нашого боку немає. Ми рекомендуємо клієнтам самостійно встановлювати настройки безпеки і займатися забезпеченням безпеки своїх сервісів.

  • Ви пропонуєте хостинг або виділені (dedicated) і віртуальні сервери (VDS) на ОС Windows?

    Так. Ми є Microsoft SPLA і готові надавати Вам ліцензійне ПЗ Microsoft, зокрема ОС Windows Server 2019, Windows Server 2016, Windows Server 2012, Windows Server 2008 R2.

  • Яка у вас архітектура і технічна реалізація?

    Попри низькі ціни, наша архітектура являє однотипні відмовостійкі кластери (high-availability cluster), які побудовані з використанням протестованого роками в продакшені відкритого і комерційного ПЗ (software) і заліза (hardware).

    Всі сервера працюють на CentOS 7, що забезпечує однорідну середу і спрощує як адміністрування, так і підтримання безпеки.

    Всі сервіси працюють на кластерах.

    Все кластера стандартні.

    Стандартний кластер являти собою Ноди на базі серверів HP та Dell з багатоядерними Intel Xeon і сховища на базі серверів з 6-ядерними Intel Xeon і SSD RAID 5 на базі контролерів LSI.

    Кластер обслуговується комутаторами Juniper і IBM, і підключається по 10Gbps uplink.

    Кожна нода підключена двома 1Gbps інтерфейсами для забезпечення відмовостійкості фізичного линка і має можливість побудови внутрішніх віртуальних лінків між віртуальними машинами до 40Gbps.

    Сховища підключені інтерфейсами 10Gbps по iSCSI.

  • Як я отримую реквізити для доступу до замовлених послуг?

    Після замовлення послуги Ви отримаєте реквізити для доступу на e-mail, який вказали при реєстрації. Так само, Ви можете дізнатися ці дані з інструкції до замовленої послуги в Особистому кабінеті.

  • Чому я не отримав на email реквізити для доступу до замовлених послуг?

    Перш за все, перевірте вашу теку Спам, можливо лист помилково потрапив туди. Якщо Ви, все ж, не отримали лист, зверніться до служби технічної підтримки за допомогою.

  • У вас є DNS?

    Так. Ви можете розраховувати на використання наших DNS в разі потреби.
    Імена серверів:

    ns1.gmhost.hosting
    ns2.gmhost.hosting
    ns3.gmhost.hosting

  • Як прив'язати доменне ім'я до замовленої послуги?

    Якщо ви реєстрували домен у нас (або переносили його до нас), ми безкоштовно надамо вам послугу DNS-хостингу. Ви можете замовити її з особистого кабінету. Інструкції по налаштуванню ви отримаєте в листі про активацію послуги

    Якщо ви реєстрували домен в іншому місці, ви можете скористатися нашими DNS серверами або використовувати поточні
    У першому випадку потрібно змінити НС сервера домену на наші, замовити безкоштовний DNS-хостинг і внести настройки, відповідно до інструкції з листа про активацію.
    Другий варіант - прописати ip адресу, яка призначена замовленій послузі в якості А-запису для вашого доменного імені в панелі управління DNS у реєстратора, який підтримує його в поточний момент.

  • Чому інформація геолокації на мою IP-адресою (GeoIP, місце знаходження) визначається неправильно?

    Геолокації всіх IP-адрес здійснюється різними керівними органами, які видають ці IP-адреси для використання Інтернет-провайдерами. Невідповідність може статися в період між тим, як ми отримуємо новий пул IP-адрес і часом оновлення географії пулу IP-адрес організаціями відповідальними за поновлення своїх баз даних.

    Оскільки ці організації працюють у своєму власному режимі, ми не можемо вплинути на швидкість, з якою вони роблять географічні зміни. Якщо є невідповідність, це зазвичай означає, що незабаром дані будуть оновлені.
    Якщо вам відомо, в який саме GeoIP базі дані про IP-адресу відображаються невірно, зверніться в нашу службу технічної підтримки. Ми зі свого боку постараємося максимально прискорити процес коригування даних.

  • У Вас є API?

    Ні, але ми працюємо над цим.

Залишились питання або хочете протестувати наші послуги?

Просто зв’яжіться із нашим менеджером

Зв’язатися з менеджером
Введіть ім'я домену у форму вище
Доменне ім'я може містити тільки букви чисел і дефіс!
Поле E-mail не може бути порожнім
Будь ласка, введіть коректну електронну адресу
Така E-mail адреса вже зареєстрована в нашій системі, оберіть, будь ласка, іншу
Поле пароль не може бути порожнім. Оберіть, будь ласка, складний пароль
Пароль занадто простий. Оберіть, будь ласка, більш складний пароль
Пароль занадто простий. Оберіть, будь ласка, більш складний пароль
Будь ласка, прочитайте та погодьтеся з Угодою користувача.
Будь ласка, прочитайте та погодьтеся з Політикою конфіденціальності.
Невірний пароль
Поле E-mail не може бути порожнім
Вказаний E-mail не знайдено в нашій базі